Octopus Accountancy - Handleiding

Menu Beheer

Menu Beheer

Previous topic Next topic  

Menu Beheer

Previous topic Next topic  

Via het menu Beheer hebben we toegang tot de functies voor:

 

wijzigen van het toegekende wachtwoord;
beheer van gebruikers die toegang hebben tot een dossier;
met het beheer eindklanten kan u een in eigen beheer verwerkt Intern Dossier om zetten naar een dossier met toegang voor de klant.
instellingen van het dossier (naam, adres, gemachtigde aanvrager voor diverse aangiftes);
dossier manager: laat toe elementen van een dossier te kopiëren naar een ander dossier;
aanmaken en instellen van boekjaren (te gebruiken periodes, type aangever voor BTW aangifte);
aanmaken, instellen en beveiligen van dagboeken;
beheer van de bestaande BTW-codes en aanmaken van nieuwe codes;
instellen van vreemde valuta;
aanmaken en aanpassen van boekingsrekeningen;
aanpassen van instellingen van 'vaste rekeningen - rekeningnummers voor R/C, wachtrekening, centralisatierekeningen, ...;
aanmaken en beheer van relaties - klanten en leveranciers;
het instellen van kostenplaatsen voor analytische verwerking;
het beheer van afschrijvingen;
het inventariseren van leningen;

 

Alle details zijn beschreven in de onderliggende rubrieken.