Octopus Accountancy - Handleiding

Beheer Eindklanten

Beheer Eindklanten

Previous topic Next topic  

Beheer Eindklanten

Previous topic Next topic  

Via 'Beheer, Eindklanten' (voorbehouden voor kantoren) kan een in eigen beheer verwerkt Intern Dossier omgezet worden naar een dossier met toegang voor de klant.

Voor informatie over de tarieven hieraan verbonden neem je best contact op met je relatieverantwoordelijke bij Octopus of rechtstreeks via sales@octopus.be.

MUD01

Voor aanwezige dossiers:

A: Interne dossier zonder klantentoegang (maakt deel uit van een pakket Deal)
B: Extern dossier onder beheer van een klant (U-nummer)
C: Intern dossier (uit Pakket Deal) waar al een klantentoegang voor bestaat (K-nummer)
D: reeds geactiveerde modules

Een klant toegang geven aan een Intern Dossier:

1. Selecteer het interne dossier waartoe je een klant toegang wilt geven
2. Klik op 'Bewerken'
3. Maak voor dit interne dossier een unieke gebruikersnaam aan (K-nummer)
4. Voeg dit dossier als extra dossier toe aan een reeds aangemaakte klantencode (K-nummer)

Na het aanklikken van 'Aanmaken nieuwe gebruiker' dien je via een aantal dialoogvensters aan te geven welke modules voor het dossier moeten geactiveerd worden.

MUD02

1. Geef je email adres in
2. Geef het email adres van je klant in
3. Bevestig de activatie door het ingeven van jouw wachtwoord (dit is het wachtwoord dat hoort bij het B-nummer, de hoofdgebruiker van het kantoor)
4. bevestig door op 'Bevestigen' te klikken.

Je krijgt een bevestiging van de activering van de gebruikersnaam.
initieel wordt de 'RealTime' versie geactiveerd. Desgewenst kan je extra modules activeren.

Een email met de aangemaakte gebruikersnaam voor jouw klant wordt automatisch verzonden naar het in stap 1 ingegeven email adres.
Je kan deze mail eventueel aanvullen vooraleer door te sturen naar jouw klant.

Klik hier voor detailsVoorbeeld van bevestigingsmail
Klik hier voor detailsActiveren van andere modules