Octopus Accountancy - Handleiding

Beheer Dossiers

Beheer Dossiers

Previous topic Next topic  

Beheer Dossiers

Previous topic Next topic  

Via het menu 'Beheer, Dossiers' krijgen we toegang tot de detailinformatie van het voor ons toegankelijke dossier (of dossiers).

Een overzicht van de dossiers opent zich als detailvenster.

 

BehDos01

 

1. Open het overzicht van de beschikbare dossiers

2. Klik op 'Bewerken' om de details aan te passen

3. Voeg eventueel extra contactvelden toe

4. Uniek mailbox adres van het dossier (zie ook RealTime App, Document Management System, OCR)

 

Bij 'Detail' kan u zelf de nodige informatie ingeven of aanpassen.

Dossiernaam, BTW/Ondernemingsnummer, Adresinformatie...

 

In het tabblad  ‘Boekingen’ krijgt u een overzicht – per aanwezig boekjaar – van het aantal verrichte aankoop/verkoop boekingslijnen (facturen), financiële/diverse boekingslijnen (Andere).

 

BehDos03

 

In het tabblad  'Gemachtigde aanvrager' dienen alle velden correct ingevuld te worden teneinde de elektronische aangiftes (btw-aangifte, btw-listing,...) te kunnen uitvoeren.

 
BehDos04

 

Het tabblad 'Domiciliëring' is enkel van toepassing bij gebruik van de optionele Bank module.

 

BehDos05