Octopus Accountancy - Handleiding

Documenten op eigen locatie opslaan

Documenten op eigen locatie opslaan

Previous topic Next topic  

Documenten op eigen locatie opslaan

Previous topic Next topic  

Documenten beheerd via het Document Management System worden opgeslagen op de Octopus servers.

Wenst u gebruik te maken van eigen opslag dan dient u dit zelf in te stellen.

Hou er dan rekening mee dat, indien u toegang wil vanop verschillende werkposten deze instellingen per werkpost nodig zijn en daar de correcte locatie dient ingesteld te zijn.

U kan hiervoor uw eigen IT dienst om advies vragen.

 

Voorbeeld van opslag op een eigen netwerk locatie.

Via het menu 'DMS, Web referenties':

 

DMS20nl

1. Geef de juiste locatie op waar bestanden dienen bewaard te worden

 

Belangrijk:

Indien gekozen wordt voor opslag op eigen locatie dan kan zijn volgende functies niet beschikbaar:

de Click & Book app om via smartphone of tablet documenten in de document viewer  beschikbaar te stellen;
het verzenden van documenten naar het mailbox adres van uw dossier.