Klantenportaal

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Inleiding > Platformen >

Klantenportaal

 

Om de samenwerking tussen boekhouder en ondernemer nog meer te boosten lanceert Octopus een klantenportaal.

Bekijk hier een video die al de mogelijkheden toelicht.

 

Met het klantenportaal kunnen ondernemers:

✓ aankoop-en verkoopfacturen uploaden

✓ op documenten OCR laten uitvoeren

✓ deze documenten valideren (Hoe een document te valideren kan je hier zien)

verkoopfacturen opmaken en verzenden (ook via Peppol)

 artikels aanmaken en beheren

 een overzicht zien van alle relaties, aankoop-en verkoopfacturen

 diverse documenten delen met hun accountant

 status van doorgestuurde documenten opvolgen

 berichten sturen naar hun accountant

 in één oogopslag zien de openstaande bedragen zijn 

 nieuwe relaties aanmaken in enkele klikken

 bekijken wat er in de financiële dagboeken staat

✓ betaalenveloppes opmaken en exporteren

 Jouw binnenkomende Peppol documenten visualiseren en doorsturen naar de boekhouding

 

Zo kan de ondernemer elk document delen met zijn accountant en is hij altijd up-to-date met zijn cijfers, waar hij ook is. 

Het klantenportaal is toegankelijk vanop tablet, smartphone en computer via deze link: https://portal.octopus.be/.
Als ondernemer krijg je met jouw gebruikersnaam automatisch toegang tot dit klantenportaal.

Als boekhouder heb je ook toegang tot het portaal. 
Heeft jouw eindklant echter geen eigen login en wachtwoord? Informeer dan bij jouw relatieverantwoordelijke naar de mogelijkheden. Het klantenportaal kan voor jullie beiden immers heel wat voordelen bieden. 
Stuur een e-mail naar sales@octopus.be  om een afspraak vast te leggen.

 

Introduction_Portal_1